Smerter etter operasjon

Spørsmål

Jeg har sterke smerter h.side av magen. Kommer og går. Ofte går smerten "gjennom kroppen" og merkes også i ryggen. Muligens en ettervirkning av en Nissenoperasjon for flere år siden?? Legene finner ingen årsak, normale CTer. Har prøvd pregabalin,gabapentin, lyrica, Venlafaxin - ingenting hjelper. Kan andre medisinkombinasjoner være aktuelle? Fins det en super, "knockout" pille jeg kan ta når smertene er på sitt mest intense?

Mann 70

Kommersiell tjeneste fra Lommelegen:

Har du spørsmål om din egen helse?

Spør en spesialist i dag og få svar allerede i morgen

Svar

Hei,

Ja det kan tenkes at det er den årsaken du snakker om. Jeg ville også forsøkt å kombinere tabletter men det må du gjøre i samråd med legen din. Det finnes ikke  "knockout" pille men man kan sikkert komme til en viss bedring med å kombinere pillene. Det må forsøkes forsiktig frem for å unngå bivirkninger. Lykke til!

Har du spørsmål om Allmennmedisin?

Spør en av våre spesialister og få svar innen 1 – 3 virkedager.

  • Få skriftlig legesvar på mail
  • 100 % anonymitet
  • 30 leger fra 10 ulike fagfelt
Still et spørsmål
Brynjulf Barexstein ALLMENNLEGE
Kommersiell tjeneste Pris fra 259,-

Fikk du ikke svar på det du lurte på?

Spør vår tannlege, eller en av våre andre spesialister, og få svar innen 3 dager.

Still et spørsmål
Brynjulf Barexstein ALLMENNLEGE
Kommersiell tjeneste Få svar innen 3 dager for 259,-

Haster det? Snakk med en lege via video .

Legetime via video
Vishal Judge
Ledig nå
Kommersiell tjeneste Videokonsultasjon koster 350,-