Har du spørsmål til legen?

Doctor photo

Har du spørsmål til legen?

Skriv anonymt til en av våre spesialister og få svar innen én eller tre dager. Send spørsmål nå!

Legemiddel spørsmål

Spørsmål

Jeg får medisiner for epilepsi av min nevrolog. Jeg opplever bivirkninger av disse. Jeg ønsker å prøve en ny medisin, men jeg er redd jeg vil miste sertifikatet på ubestemt tid, hvis jeg ber om dette. Stemmer det?

Mann 26
Svar

Hei,

Overgang til ny og "snillere" medisin kan gå fint uten at du får anfall, så du mister ikke sertifikat automatisk. Det skal ikke brukes som et argument. Hvis maksimalt uheldig, så kan du få anfall og miste førerlappen, dessverre. Vi kan ikke forutse hva som vil skje. Lykke til!

Annonse

Fikk du ikke svar på det du lurte på?

Spør vår fagperson, eller en av våre andre spesialister, og få svar innen 3 dager.

Still et spørsmål
Brynjulf Barexstein ALLMENNLEGE
Få svar innen 3 dager for 339,-