Ereksjonsproblem

Spørsmål

Hei Jeg er snart 80 år, og har naturlig nok problemer med seksuallivet. Det er vanskelig å få den stiv, og dersom det av og til lykkes, så er varigheten kort. jeg har ingen kjente sykdommer bortsett fra høyt blodtrykk (som er under kontroll) og forstørret prostata. Benytter følgende medisiner: Duodart , Irbesertan Actavis 150mg , Lekanidinipin Actavis 5 mg og Xarelto 20 mg. Ville være takknemlig om det er mulig for meg å bruke Cialis tabletter?

Mann 79

Kommersiell tjeneste fra Lommelegen:

Har du spørsmål om din egen helse?

Spør en spesialist i dag og få svar allerede i morgen

Svar

Hei og takk for din forespørsel. Som jeg ser av det du skriver så bruker du en rekke medisiner som du har blitt foreskrevet, hvor bl.a. Duodart.

Denne medisinen kan ha som bivirkning at den nedsetter både seksuell lyst og potens. Så jeg ville anbefale deg å ta kontakt med din lege og be om at han/hun finner en erstatning for denne som ikke innvirker på seksuallivet. De andre tablettene du tar skal ikke gi noen innvirkning på seksualiteten. Forøvrig er det ikke noen grunn til ikke å kunne bruke Cialis tabletter. Men snakk med den legen som behandler deg,og forklar problemet med ereksjonen. Så tenker jeg dette skal bedre seg!

Vent litt. Fikk du ikke svar på det du lurte på?

Send inn ditt spørsmål nå, og få svar fra en lege på mail innen 3 dager fra kr. 259,-.

  • Få skriftlig legesvar på mail
  • 100 % anonymitet
  • 30 leger fra 10 ulike fagfelt
Skriv inn spørsmålet her:
0/2000 tegn