Blærekatar

Spørsmål

For et års tid siden begynte jeg å få brennende og sviende smerter etter samleie. Det er ikke alltid det forekommer, men det er ofte i forbindelse med at jeg ikke har vært på toalettet før samleie. Er plaget med blærebetennelse en del og lurer på om dette kan ha en sammenheng.Evtn. hva sykdommen kalles.

Medisiner: differin, tetracyklin

Kvinne, 22 år

Kommersiell tjeneste fra Lommelegen:

Har du spørsmål om din egen helse?

Spør en spesialist i dag og få svar allerede i morgen

Svar

Ja - det høres ut som du kan ha fått en urinveisinfeksjon. Men du skriver at du står på tetracyklin tabletter. Hvorfor gjør du det? Er det på grunn av det du beskriver? Men da har du vel kontakt med lege, slik at du kan forklare disse symptomene for ham/henne og få ritkig behandling.

Har du spørsmål om Allmennmedisin?

Spør en av våre spesialister og få svar innen 1 – 3 virkedager.

  • Få skriftlig legesvar på mail
  • 100 % anonymitet
  • 30 leger fra 10 ulike fagfelt
Still et spørsmål
Brynjulf Barexstein ALLMENNLEGE
Pris fra 199,-