Kontakt Lommelegens kundeservice

Har du spørsmål om hvordan du bruker tjenestene våre, eller har problemer med å sende inn et spørsmål? Kundeservice er her for å hjelpe deg.

Vi vil gjerne hjelpe deg!

Lommelegens kundeservice er på plass mandag til fredag 8-16 og vi svarer på mail så raskt vi kan, for å hjelpe våre kunder. Personer som jobber med kundeservice på Lommelegen har taushetsplikt.

Jeg har sendt inn spørmål, men ikke fått svar, hva er feil?

Det skjer bare unntaksvis at legene ikke svarer innen frist, de fleste få svar lenge før fristen utløper. Noen opplever imidlertid at mailen med varsel om svar ikke kommer frem. Den vanligste årsaken til dette er at det havner i SPAM-mappe. Sjekk derfor din SPAM eller søppelmappe før du kontakter kundeservice.

Hvis du har sendt inn spørsmål som du har godkjent at blir publisert, se de siste 15 svar på denne siden. Hvis du ikke finner svaret ditt her, eller mail i spam-mappe, kontakt kundeservice.

Kundeservice kan sende svaret på mail til deg, men da må du først godkjenne at denne informasjonen sendes via mail.

Ja! Dette kan kundeservice hjelpe deg med:

  • Svare på spørsmål om hvordan du bruker Lommelegens svartjeneste
  • Hjelp til eventuelle tekniske problemer ved bruk av tjenesten
  • Finne ordrebekreftelse eller svar på et spørsmål hvis du ikke mottar dette som forventet.
  • Behandle en klage på vår tjeneste og gjennomføre en eventuell tilbakebetaling

Nei. Dette kan kundeservice IKKE hjelpe deg med:

  • Svare på spørsmål om sykdom og helse. Vi som jobber i kundeservice er ikke leger, vi har ikke helsebakgrunn, men vi er eksperter på hvordan Lommelegens tjenester fungerer, er flinke detektiver ved tekniske problemer.
  • Har du et helsespørsmål? Vi har en utmerket legetjeneste du kan bruke, og hvor du får svar fra dyktige leger eller andre helsefaglig utdannede personer. Det koster fra kroner 399,- Kontakt lege i spørsmål og svartjenesten

Kontakt kundeservice:

Hvis det gjelder et skriftlig spørsmål du har sendt inn til vår spørretjeneste, er det fint om du oppgir din ordre-ID hvis du har fått det.

Sensitiv og privat informasjon om din helse må ikke sendes til denne mailadressen:

kundeservice@lommelegen.no

Vanlige spørsmål og svar:

- Jeg har ikke fått svar!

Sjekk din spam-boks og denne siden. Hvis du ikke finner mail eller svaret her, kontakt kundeservice på mail snarlig.

- Hva er en virkedag?

En virkedag er en arbeidsdag, altså mandag-fredag minus helligdager.

- Jeg vet ikke hvilken lege som er riktig å velge

Send mail til kundeservice, for å få hjelp til dette. Alternativt kan du sende spørsmål til vår allmennlege, som kan svare på de fleste spørsmål om helse og sykdom. Ditt spørsmål kan overføres til en annen lege, hvis mottaker vurderer at noen andre har bedre kompetanse til å besvare ditt spørsmål. Vær oppmerksom på at når et spørsmål sendes til feil lege, kan det ta litt lengre tid enn normalt å få svar.

- Kan jeg få resept på medisiner?

Nei, vi er en rådgivningstjeneste.

- Kan jeg få sykemelding?

Nei, vi er en rådgivningstjeneste.

- Jeg sendte inn spørsmål, og etterpå kom jeg på en detalj jeg burde hatt med

I utgangspunktet er det ikke mulig å få lagt til informasjon etter innsending, både pga sikkerhet og fordi våre leger svarer ofte svært raskt. Du kan sende inn nytt spørsmål, bruk linken du får tilsendt for oppfølgningsspørsmål med 20% rabatt.