Kontakt Lommelegens kundeservice

Har du spørsmål om hvordan du bruker tjenestene våre, eller har problemer med et spørsmål eller videokonsultasjon? Kundeservice er her for å hjelpe deg.

Vi vil gjerne hjelpe deg!

Lommelegens kundeservice er på plass mandag til fredag 8-16 og vi svarer på mail så raskt som mulig, for å hjelpe våre kunder.

Dette kan vi hjelpe deg med:

  • Svare på spørsmål om hvordan du bruker Lommelegens tjenester
  • Hjelp til eventuelle tekniske problemer ved bruk av tjenestene
  • Finne ordrebekreftelse eller svar på et spørsmål hvis du ikke mottar dette som forventet.
  • Behandle en klage på vår tjeneste og gjennomføre en eventuell tilbakebetaling

Dette kan vi IKKE hjelpe deg med:

  • Svare på spørsmål om sykdom og helse. Vi som jobber i kundeservice er ikke leger, vi har ikke helsebakgrunn, men vi er eksperter på hvordan Lommelegens tjenester fungerer, er flinke detektiver ved tekniske problemer, og vi har taushetsplikt.
  • Har du et helsespørsmål er det altså ikke kundeservice du skal kontakte. Vi har en utmerket legetjeneste du kan bruke, og hvor du får svar fra dyktige leger eller andre helsefaglig utdannede personer. Det koster fra kroner 289,-
    Kontakt lege i spørsmål og svartjenesten

Kontakt kundeservice:

Hvis det gjelder et skriftlig spørsmål du har sendt inn til vår spørretjeneste, er det fint om du oppgir din ordre-ID hvis du har fått det.

Sensitiv og privat informasjon om din helse må ikke sendes til denne mailadressen:

kundeservice@lommelegen.no