NB! Regler for dette forumet

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli medlemBli medlem   ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg innLogg inn 
Forumforside -> Spiseforstyrrelser Vis forrige tema :: Vis neste tema  
Dårlig økonomi og mat
Av Innlegg
Shrek

Ble medlem: 19 Mai 2004

Innlegg Tittel: Dårlig økonomi og mat

Jeg har så dårlig råd for tiden, og trenger tips til sunn og billig middagsmat. Jeg har alltid hatt dårlig råd, men med bulimi blir det verre. Jeg har vært mer eller mindre fri fra bulimien et halvt år nå, men har dårlig råd fordi jeg må betale kredittkortregninger i tillegg til alle de andre vanlige. Store deler av måneden spiser jeg havregrøt, ris og potetmos, fisk innimellom. Dette fordi jeg ikke har råd til vanlige middager.

Er det noen som har sunne middagstips til en liten penge? Jeg spiser ikke svin, skalldyr eller belgfrukter.
Man Mar 15, 2010 6:02 pm Svar med sitat Svar på tema Vis medlemmets profil   Send privat melding   Støtende innhold, regelbrudd?        
melody

Ble medlem: 13 Mar 2010

Innlegg Tittel:

Du kan finne rimlige wokgrønnsaker(uten belgfruker vel og merke) og kjøpe f.eks billig fisk fra first price eller euroshopper.Så kan du lage fiskewok. Smile Ikke så kretiv kanskje,men jeg er vel ikke den som lager mest mat.Go figuer Razz
Man Mar 15, 2010 7:59 pm Svar med sitat Svar på tema Vis medlemmets profil   Send privat melding   Støtende innhold, regelbrudd?        
Shrek

Innlegg Tittel:

Tusen takk for forslag!

Fiske-wok høres godt ut. Razz
Man Mar 15, 2010 8:29 pm Svar med sitat Svar på tema Vis medlemmets profil   Send privat melding   Støtende innhold, regelbrudd?        
melody

Ble medlem: 13 Mar 2010

Innlegg Tittel:

Det var så lite så.Og havregrøt kan jo også gjøres litt mer spennede.Men f.eks eplebiter oppi Smile
Man Mar 15, 2010 8:45 pm Svar med sitat Svar på tema Vis medlemmets profil   Send privat melding   Støtende innhold, regelbrudd?        
pernille

Ble medlem: 20 Des 2009

Innlegg Tittel:

JA vet du hva som er kjempe godt...jeg synest det iallefall,wok grønnsaker i ildfast form i steikovnen,og noen oppkuttet fiskepinner i,jeg tar av det sprøe skallet da(etter stekingen) og skjører de i biter og blander i grønnsakene og så grillkrydder...og lar de stå blandet i ca 15 min ,alt etter hvilket humør ovnen min er i....hadde dette til middag i dag,igjen.....hehehe da er det godt samme retten 4 dagen på rad... Smile Smile Smile Smile så kan du jo lage en saus du liker og ha på også,men jeg synest det og bare bruke grillkrydder gjorde susen altså...høres sikkert ikke godt ut kanskje,men til og med samboer likte det Smile Smile Very Happy Very Happy Very Happy
Man Mar 15, 2010 10:02 pm Svar med sitat Svar på tema Vis medlemmets profil   Send privat melding   Støtende innhold, regelbrudd?        
Shrek

Innlegg Tittel:

ja, det høres også godt ut. Hvor mange grader står ovnen på?
Tir Mar 16, 2010 11:39 am Svar med sitat Svar på tema Vis medlemmets profil   Send privat melding   Støtende innhold, regelbrudd?        
pernille

Ble medlem: 20 Des 2009

Innlegg Tittel:

HAR VARMLUFT OVN 180 GRADER I CA 50 MIN MEN ALT KOMMER AN PÅ HVILKEN TYPE OVN DU HAR Smile
Tir Mar 16, 2010 6:45 pm Svar med sitat Svar på tema Vis medlemmets profil   Send privat melding   Støtende innhold, regelbrudd?        
it

Ble medlem: 24 Apr 2006

Innlegg Tittel:

Tunfisk er billig!! Jeg lever ofte på tunfisk, fullkornspasta og gullerøtter selv, da jeg er student:) Det er bare å være kreativ med grønnsaker og KRYDDER, så kan man lage masse godt og sunt! Egg er også ganske billig, hvertfall om en kjøper first price:) Hold øynene åpne for tilbud;)
Tir Jun 08, 2010 12:44 pm Svar med sitat Svar på tema Vis medlemmets profil   Send privat melding   Støtende innhold, regelbrudd?        
klåparen

Ble medlem: 07 Jan 2007

Innlegg Tittel:

laksekoteletter er også veldig billig da, og like godt som fileter, bare at man må ta vekk beina selv Smile
Tor Jun 24, 2010 10:02 am Svar med sitat Svar på tema Vis medlemmets profil   Send privat melding   Støtende innhold, regelbrudd?        
scorpius

Ble medlem: 03 Feb 2010

Innlegg Tittel: ...

Mange gode forslag her - ble også litt inspirert Very Happy
Takk dere!
Fre Jun 25, 2010 4:38 pm Svar med sitat Svar på tema Vis medlemmets profil   Send privat melding   Støtende innhold, regelbrudd?        
Vis innlegg fra:   
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   Bli medlemBli medlem   ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg innLogg inn