|
Forumforside -> Spiseforstyrrelser
Vis forrige tema :: Vis neste tema
|
|
Sinne
|
| Av |
Innlegg |
skorpi84
Ble medlem: 08 Nov 2005 Innlegg: 694 Bosted: Stavanger
|
Tittel: Sinne |
|
|
Hei!
Lurer på om andre her har opplevd at behandler/psykolog har blitt sinte i timene?
Hva gjør dere da?
Jeg lurer på hvorfor jeg gjør dem så sinte til tider, fordi de blir frustrerte kanskje. Jeg sier noe en gang og det motsatte en annen gang, eller samme time. Og det hele blir kanskje litt for forvirrende... Nei, jeg vet ikke.
Jeg blir lei meg, føler jeg må unnskylde meg. Sier ting for fort og det ender med krøll. Lurer på om jeg av og til burde telle til 10 før jeg sier noe, eller tenke før jeg prater. Har en tendens til å prate så tenke. Så kommer det noen raske kommentarer som ikke ble som jeg hadde tenkt.
Hmm, krøllete innlegg. Kanskje ingen klarer å relatere...
Har googlet og lest et 10talls artikler og sånn. Forstår det er et vanlig fenomen. Lurer også på hvorfor og hvordan og alle andre h ordene. Hvorfor alltid hvorfor? Jeg finne aldri gode nok svar uansett. Finner svar så kommer det en del andre spørsmål igjen. Hvorfor kan jeg aldri nøye meg med et svar og syntes det er godt nok? Nei... Alltid grave dypere og dypere og grave meg så dypt helt til jeg står såvidt med hodet synlig i en skikkelig kvikksandmyr...
Hilsen meg  |
|
|
Fre Jun 11, 2010 8:13 pm |
Støtende innhold, regelbrudd?
|
 |
miss vesla
Ble medlem: 09 Mar 2002 Innlegg: 1044 Bosted: Oslo
|
Tittel: |
|
|
Hei!
Jeg har aldri opplevd at de blir sinte eller lignende på meg, men jeg kan skjønne at de kan bli det da man uke etter uke repeterer de samme forvrengte tankene og at man ikke forstår hvordan en hjerne kan bli så "skrudd", skriver veldig rett frem nå.. men, jeg synes ikke en behandler skal eller bør bli sint, for de er jo der ene og alene for at vi skal få ut det som vi ikke kan si til andre.
Men, når jeg var innlagt første gang ble primær kontakten min ofte litt "streng" satte tankene mine litt på plass, så at nå må du tenke rasjonelt, brukte sine tanker mot meg. det var noen ganger litt vondt, men i ettertid ser jeg at han var den som har hjulpet meg mest, fordi han satte hardt mot hardt, men egentlig på en rasjonell måte.
men jeg er og har alltid vært veldig ærlig og åpen med tankene mine, har aldri skjult noe og "inviterer" på ganske dype og vonde emner.. men det er det som hjelper for meg når jeg går til behandler.
vet ikke om dette var så mye til svar..
men husk, om du blir usikker og slikt, du har alltid rett til å ta det opp med behandleren di, for de skal jo være der for å hjelpe deg.. ikke for å motarbeide |
|
|
Fre Jun 11, 2010 9:28 pm |
Støtende innhold, regelbrudd?
|
 |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|